2011. január 3., hétfő

Multitude Monday

holy experience

Új lendület:) Mert keményen szégyellem magam azon gyengeségem miatt, hogy ennyire elhanyagoltam ezen bejegyzéseket, bízom benne, hogy lelkiismeretesebb leszek. Minden hétfő este úgy aludtam el, hogy a homlokomra csaptam, hogy ez bizony ezen a hétkezdésen is kimaradt, pedig jobban kellene rá figyelni.
A fejembe rengetegszer írom ezt a bejegyzést, de mikor idekerülök, soha sem emlékszem semmire, nem tudom annyira összeszedni, mint mosogatás közben.
Ráadásul most még kifacsartnak, fáradtnak érzem magam, a fejem is fáj, ja és ki kellene terigetni;)
Éppen ezért:

Hálát adok drága mennyei Atyám, mert

151. megadod, hogy az otthonunk egyre rendezettebb, élhetőbb, a béna adottságai ellenére
152. van mit kiteregetni és van mivel kimosni {azaz nem nekem kell görnyedni a mosóteknő fölött}
153. a mesekönyveket ezredjére újraolvasva, beszélgetve szemlélhetem, hogy Bernát mennyit tud
154. a csúszós utak ellenére Zsolt minden este épségben hazaér
155. olyan férjet adtál, aki amint hazaér, örömmel játszik a gyermekeinkkel
156. a fenyőfa illatáért, amely napjában többször emlékeztet arra, hogy milyen csodálatos a világ
157. a mostani "szabadságos" időszakban érzem igazán, hogy milyen eszelőse hiányzik a szolgálócsapat
158. a plébániai közösségünk válogatott csodákból tevődik össze
159. minden mise után több emberrel szeretnék beszélgetni, mint módomban áll
160. Bernáttal megtaláltuk a legjobb utat, hogy hogyan tudjon szófogadóan viselkedni a misén
161. olyan templomunk van, ahol nem fagyoskodunk a misén
162. olyan otthonunk van, ahol alig fűtünk és mégis csudi jó meleg van
163. a főzés területén megajándékoztál pár csodálatosan sikerült fogással, amik új lendületet adtak
164. Kaleb rengeteget mosolyog, kacag, amit meglát
165. megint van elem a konyhai órában
166. Zsolttól kaptam egy olyan órát karácsonyra, amire már régóta vágyom
167. új festmény került a falra, amit az apukám festett
168. annak ellenére, hogy itthon szilvesztereztünk, volt kivel koccintani
169. nincs a Te Igénél izgalmasabb olvasmány, most külön öröm, hogy jó hosszú
170. olvashattam egy ember önéletrajzát, aki még azokról sem írt negatívan, bántóan, akik őt megbántották, egész végig azt éreztem, hogy milyen csodálatos, hogy mindenkiről a jót látja
171. megint adtál egy olyan embert a barátaim közé, aki teljesen megtért Hozzád
172. Te tényleg magyarázod az Igédet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése