2011. január 14., péntek

Igeolvasás {6.} /64 fejezet/

Az utóbbi napokban mindig volt valami program, így kevesebb időm maradt olvasni, írni pedig semmi.
Azért valamire mégis jutottam:
Zsoltárok 16-17
Malakiás könyve (3)
Bírák könyve (21)
Kolosszei levél (4)

Malakiásnál szembesültem azzal, hogy hiába olvastam el, hiába találtam sok részét megszívlelendőnek, jelöltem be, mégis néhány nap elteltével nem tudtam volna megmondani, hogy mi van benne, hirtelen egyetlen gondolatot sem tudtam volna elmondani, ha kérdezi valaki.
Ezért újra olvastam, majd majdnem minden eddig olvasottat átlapoztam és a bejelölt mondatokat olvastam, tanultam memorizáltam.

Malakiás nagyon felemelő volt, Bírák könyve közben jópárszor kikerekedett a szemem, kemény idők lehettek.
Emlékszem, Ószövetség vizsgára tanultunk, utolsó este összegyűltünk az egyik szobába néhányan, lapozgattuk a könyveket és egymás bombáztuk frappáns kérdésekkel. Sokszor lehet hallani, hogy a Bibliában milyen sokszor szerepel az a mondat, hogy ne félj!, mi is találtunk egy ilyen helyet;) mégpedig Sisera halálánál, azelőtt hangzik el, hogy Jáhel a fejébe verné a sátorcölöpöt egy kalapáccsal {de legalább két nevet azonnal megjegyeztem, ez nagy értékkel bírt!}.

Most magvetés időszakában vagyok, és folytatom.
Majd várok, hogy szárba szökkenjen és termést hozzon!


Kiegészítés: mert a címben levő számolással nem mentem tovább:) Nem 64, hanem 94. {pirul}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése